גומיה לשמירה ומניעת נזילות שמן במסרק הגה

גומיה למסרק הגה

תיקון תקלות במערכות היגוי הידראולי, היגוי חשמלי,

היגוי אקטיבי,

היגוי בהנעה כפולה.

ואנחנו בדרך לתיקון היגוי מוט :)

גומיה למסרק הגה רק 99 ₪ (במקום 160 ₪)

במוסך קרול לא מתפשרים על איכות

חלקי החילוף במוסך מרכז קרול מיוצרים אצל טובי היצרנים בעולם.

לפני החלפת גומייה למסרק הגה יקבל הלקוח הסבר מפורט לגבי החלק ויתרונותיו.


גומייה למסרק הגה, צלחות הבלמים וכל החלפים מותקנים על ידי המכונאים המעולים ביותר וכמו כן, לאחר הטיפול והחלפת החלק יעבור הרכב בחינה ובדיקה של בוחן.

מסרק הגה

מסרק הגה נמצא בין מתלה ההיגוי לבין מתלה הרכב.

תפקידו לבודד את מתלה ההיגוי ולהגן על הידיים האוחזות בהגה מפני רעידות בהגה דבר היכול לגרום לכאבי ידיים ולחוסר תחושה אם יש רעידות מרובות בזמן הנהיגה.  

 

מסרק ההגה מחובר למוט ההיגוי וכשמסובבים את ההגה הוא מסתובב ומזיז אות מסרק ההגה, הוא מחובר למתלה ההיגוי משני צידיו ומזיז את הגלגלים בכל סיבוב של ההגה, הוא ממיר את התנועה הסיבובית של מתלה ההגה לתנועה קווית על מנת שנוכל לסובב את ההגה, הוא מוריד חיכוך של גלגלי השיניים ומקל על סיבוב הגלגלים.  

 

להיות מודעים למה קורה כשיש תקלה במסרק ההיגוי זה תמיד דבר טוב שיכול לחסוך סכנה ועלויות גבוהות.

כשמסרק הגה על סף תקלה מתחילים להרגיש שקשה מאוד לסובב את ההגה, אם יצא לגמרי מהמקום שלו מאבדים שליטה על ההגה לחלוטין, מכיוון שהוא מווסת את הלחצים הרבים והכיוון שיש בין מתלה הרכב למתלה ההיגוי, שזה למעשה רוב משקל הרכב. 

 

נוזל הסיכה עוזר למתלה ההיגוי לעבוד ולזוז בחופשיות.
יכולות להווצר עם הזמן, בעיקר ברכב ישן יחסית, נזילות שמן מאחד המוטות שמחברים או מהגומיה של מסרק ההגה שבדרך כלל נסדקת ונשחקת עם הזמן, בגלל כיווץ, לחצים במוטות המתכת, חום, חיכוך ובלאי טבעי. 


במקרים כאלה של גומיה לא תקינה תהיה נזילת שמן, ולמעשה לאבד את "הגה הכוח", צריך יהיה להפעיל כוח רב יותר בשביל לסובב את ההגה.

בנוסף, נכשלים במבחן הטסט השנתי.

 

תיקון מסרק הגה במוסך

רצוי לתקן את מסרק ההגה במוסך מכיוון שלא קל לגשת לאזור , צריך להרים את האוטו על ליפט, לבדוק ולראות את התקלה מלמטה.

רוב הנזילות נפתרות על ידי החלפת מסרק ההיגוי כולו על מנת לקבל תיקון יסודי שמחזיק להרבה שנים.
פתרון נוסף הוא, החלפת הגומיה בלבד, או שימוש במוצר ייעודי שעוצר זמנית את הנזילה, 

זה יכול להראות כפתרון טוב אך הוא זמני בלבד ולא ימנע את הנזילה הבאה.


תהליך ההחלפה במוסך לוקח כ 4-6 שעות עבודה שבו מפרקים לחלוטין את מתלה ההגה ומתלה הרכב, מנקים את כל האזור ובודקים שאין עוד נזילות ומחברים הכל בחזרה עם מסרק הגה חדש או משופץ, רצוי להתקין מסרק הגה חדש - זה הכי משתלם לטווח הארוך.

מחפשים גומייה למסרק הגה?

אל תתפשרו על פחות מהטובים ביותר!
במוסך מרכז קרול עושים שימוש במכשור ובטכנולוגיה המובילה ביותר בעולם על מנת להעניק לכל לקוח את השירות המעולה ביותר. בין היתר ניתן למצוא חלקי חילוף כמו גומייה למסרק הגה מקורית.

למוסך מרכז קרול מגיעים לקוחות נאמנים מכל אזורי הארץ. במוסך זה מקפידים על אדיבות, יחס חם ואמין.

החלקים זמינים!

אחריות לכל עבודה.

התקשר להצעת מחיר ללא עלות.

דברו איתי!

אשמח לענות על שאלתך

מלא טופס

מחירי מבצע בלעדיים

רק ללקוחות המגיעים מהאתר

מחיר מבצע 

למגיעים מהאתר

מחיר מחירון

החל מ - 250 

טיפולי 15,000 - 10,000 ק"מ 

99

גומיה לציריה חיצו' 150 ₪

99

גומיה להגה 160 ₪

99

כיוון גלגלים  150 ₪

99

כיוון גלגלים  150 ₪

החל מ - 280 

בלמים קדמיים

החל מ - 280 

בלמים אחוריים

ליטוש וחידוש פנסים

החל מ - 100 

490 

החלפת רצועת טיימינג

45 

כיוון אורות

* המחירים לא כוללים מע"מ

© מוסך המרכז קרול, רח' נחושתן 5 איזור התעשיה רחובות

בנייה וקידום אתרים