top of page
  • תמונת הסופר/תטל בן דוד

טיפולים לרכב טויוטה יאריס



לפי האתר הרשמי של טויוטה, "טיפול קטן" לטויוטה יאריס כוללים:

1. החלפת שמן מנוע ומסנן

2. בדיקה של כל מפלסי הנוזלים (נוזל קירור, נוזל בלמים, נוזל הגה כוח, נוזל תיבת הילוכים וכו')

3. בדיקת לחץ אוויר בצמיגים

4. בדיקת המצבר והכבלים ובדיקת חגורות וצינורות

5. בדיקת בלמים ורפידות בלמים - אצלנו במוסך קרול ניתן לשמור על הבלמים המקוריים ולהמנע מהחלפת בלמים חלופיים, עם חריטה על צלחות הבלמים בבית מלאכה ליצור בלמים במוסך.


טיפולים קטנים וגדולים לטיוטה יאריס צריך להיעשות לפי הוראות יצרן.


בקשר לשמן בתיבת ההילוכים בטויוטה יאריס

אם אתה לא מוצא איך בודקים את מפלס נוזל ההילוכים ואתה לא יודע את מצב שמן הגיר אז כדאי לדעת שתיבות הילוכים אוטומטיות המשתמשות בנוזל בתקן העולמי (WS) תיבת הילוכים אטומות והן אינן צורכות נוזל. זה מבטל את הצורך בבדיקת נוזלים תקופתית באמצעות מדידה. אין צורך להחליף את נוזל ההילוכים אלא אם כן בדיקה במוסך מראה שזה נחוץ.


כדאי לטפל בזמן

טויוטה יאריס היא מכונית תת קומפקטית שקיימת מאז 1999. היאריס GR יוצאת דופן בפני עצמה ובנויה עבור נסיעות למרחקים ארוכים לצד חיסכון אדיר בדלק בנסיעות בפקקים ובעיר. יש לה אחיזה והתנהגות בכביש שובבה להפליא, ותיבת הילוכים מצוינת. לטויוטה יאריס מגוון מרשים של תכונות טכנולוגיות סטנדרטיות, נוחות וזמינות לשימוש נגיש מהיר. דגמי הבסיס מגיעים עם מערכת שמע עם שישה רמקולים ותצוגת מסך מגע בגודל 7.0 אינץ'. טלפון Bluetooth ואודיו טרימינג הם בסטרנדרט, כמו גם שקע USB Kלאודיו עזר. טיפול לטויוטה יאריס בזמן ימנע תקלות ויעלה את מחיר הרכב בזמן המכירה.

269 צפיות0 תגובות
bottom of page