top of page
  • תמונת הסופר/תטל בן דוד

טיפולים תקופתיים לרכב יונדאי i10 ,i20, אקסנט, אלנטרה היברידית, סונטה, וניו, טוסון, פאליסייד


טיפול לרכב יונדאי במוסך קרול ברחובות

מוסך קרול הוא מוסך מורשה ברחובות שמבצע טיפולים תקופתיים והעברת טסט לכל דגמי רכב יונדאי במהירות, ביעילות ובחיסכון כספי משמעותי!


למה כדאי לעשות טיפולים ליונדאי במוסך קרול?

  1. שומרים על הבלמים המקוריים - יתרון יחסי עצום שקשה למצא במוסכים אחרים. במסגרת טיפול תקופתי או הכנה לטסט נדרש לפעמים להחליף צלחות ותופי בלמים, ברוב המוסכים מחליפים בלמים ומתקינים בלמיים תואמים -לא מקוריים. במוסך קרול ניתן להנות משמירה על הבלמים המקוריים של יונדאי על ידי חריטת הצלחות המקוריות שאיתן קבלתם את הרכב, מיותר לציין שהחריטה נעשית על פי תקן מחמיר של משרד הרישוי, והוראות יצרן מדוייקות שכתובות בספר הרכב. ובנוסף זה בכלל לא יקר אז למה להחליף בלמים?

  2. מחירים ללא תחרות - באמת! הודות לחנות חלקי חילוף אשר בבעלות מוסך קרול שנמצאת בצמוד. אנחנו מתקשרים מזמינים חלק מקורי או חליפי, לפי בקשת הלקוח, ומקבלים תוך דקות, וזאת עוד אתם מקבלים את החלק בהנחה משמעותית! ככה זה כשקונים ישירות מהספק, כך חוסכים כסף על פערי תיווך, זמן בחיפוש חלק, עלות משלוח, ריצות וכאבי ראש. בואו להנות מחנות חלקי חילוף שקיימת כבר שני דורות.

  3. העברת טסט במהירות ויעילות - מוסך קרול נמצא צמוד למכון רישוי אז למה לעבור את זה לבד? בדיוק בשביל טסט מהיר אנחנו כאן!

מוסך קרול הוא מוסך וותיק שמכיר את קהל לקוחותיו ובאופן ספציפי את בעלי רכב יונדאי שרוצים לשמור על ערך הרכב, שהזמן יקר להם, שחוששים להפסיד ימי עבודה ושרוצים לשלם מחיר זול והוגן.


המטרה שלנו שלקוחות יונדאי יהיו לקוחות מרוצים שמתמכרים לשירות ולמחיר

אנו מאפשרים חווית טיפול ברכב קצרה ויעילה, עם בטחון במחיר, ללא הפתעות עם עמלות נסתרות.

המשימה שלנו היא להפוך את החוויית הטיפולים ברכב לפשוטה, הוגנת ואמינה.

מה חדש בחברת יונדאי? חברת יונדאי משתפת פעולה עם חברת סטראט-אפ ישראלית, בפיתוח בינה מלאכותית רפואית. החברה הישראלית מבצעת את השילוב המתבקש בזמן תאונה בין עולם הרכב לעולם הרפואה. חברת הסטארט-אפ הישראלית מתמחה בבינה מלאכותית רפואית במערכות (AI), ומסייעת בעיצוב הדור הבא של מערכות בטיחות מתקדמות לרכב.

כאמור, חברת יונדאי מוטור ממשיכה להתמקד בטיפול בלקוחותיה על ידי חקר הדור הבא של מערכות בטיחות לרכב.

טכנולוגיית בינה מלאכותית חדשנית, שיכולה לנבא את חומרת פציעת הנהג ולאפשר הערכה מוקדמת תוך שניות של העזרה הרפואית הנדרשת בזמן תאונה. מערכת ניתוח הפציעות החכמה משתמשת באלגוריתם AI משוכלל המודד את התכונות המוחלות על הנוסעים בזמן אמת ומתריעה לשירותי חירום ומתקנים רפואיים באשר לפציעות צפויות של נהג בעקבות תאונת דרכים. באמצעות ספקטרום החיישנים במכונית וטכנולוגיית MDGo, יונדאי מוטור תוכל לשלוח לשירותי חירום שפע של נתונים כמו מידע על רמת הפציעה, היקף הטיפול הנדרש והזמנת צוות רפואי ראוי ומתאים לפני ההגעה לזירת התאונה.

חברת יונדאי פועלת ל-'חופש ניידות' הכולל: פעולות תקשרת ורכיבים חדשים למניעת תאונות וטיפול בתאונות. באמצעות יכולת הרכב לתקשר עם גורמים רפואיים מחוצה לו בזמן אמת. נראה שהחידוש הזה יספק קפיצת מדרגה גדולה קדימה בבטיחות הנהג.

מחפש מוסך אמין במחיר הוגן לטיפול והעברת טסט ליונדאי?

דבר איתי. התקשר לקבל הצעת מחיר.


396 צפיות0 תגובות
bottom of page